15/12/08

<<50+1 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΩ ΣΥΡΙΖΑ>>


Στηρίζω ΣΥΡΙΖΑ
γιατί γουστάρω:

- να έχω τον πιο trendy αρχηγό
- να κάνει κουμάντο ο Αλαβάνος
- αναρχία και ανομία
- αναρχικούς και κουκουλοφόρους
- αποποινικοποίηση της μολότοφ
- να μετατραπούν τα ΑΕΙ και ΤΕΙ σε παρασκευαστήρια μολότοφ
- να δημιουργηθεί ΑΕΙ
- υπεράσπιση αναρχικών σε Δικαστήρια
- να σπάνε και να καίνε την Αθήνα και όχι μόνο
- να καίμε τον Άγνωστο Στρατιώτη
- να πετάμε πέτρες στην Βουλή
- κατάργηση στράτευσης
- κατάργηση των ΜΑΤ και γενικως της αστυνομίας
- πρεζόνια και ναρκομανείς
- αποποινικοποίηση των ναρκωτικών
- να πίναμε μπάφους και να παίζαμε pro με τον Ψαριανό
- Αλβανούς, Σκοπιανούς, Τούρκους κλπ
- να χτυπάω την γυναίκα μου
- να διαβάζω indymedia
- να ηδονίζομαι όταν καίνε ελληνική σημαία
- μείωση χωρικών υδάτων.
- νεόπλουτους Β. Προαστίων
- Βαλλιανάτο ως πρόεδρο των Gay
- τραβεστί και τσανσέξουαλ
- αδελφές, πισωγλέντες και λούγκρες
- γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων
- λεσβίες και αφέντρες
- νομιμοποίηση αλλαγής φύλου
- Ασφαλιστική κάλυψη αλλαγής φύλλου
- να είμαι τσίρος του ΠΑΣΟΚ
- διδασκαλία Τουρκικής γλώσσας
- το Βιβλίο της Ρεπούση.
- αντιρρησίες συνείδησης
- δωρεάν παιδία για να σπουδάζω σε κολέγιο
- άθεους, σαιεντολόγους & δωδεκαθεϊστές
- προδότες πάσης φύσεως
- φυλακισμένους - αποφυλακισμένους
- να ψηφίζουν οι Αλβανοί
- μεγάλη Αλβανία και Τσαμουριά
- αναγνώριση τον Σκοπίων ως Μακεδονία
- Σκόπια με πρωτεύουσα την Θεσσαλονίκη.
- Τουρκική μειονότητα στην Θράκη
- αυτονόμηση της Τουρκικής μειονότητας
- να είμαι αριστερός με δεξιά τσέπη
- να είμαι αριστερός του κώλου
- το μισό Αιγαίο Τουρκικό.
- όλη την Κύπρο Τουρκική.
- απέλαση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου
- να με αντιπαθεί το 95% του Ελληνικού Λαού

και τέλος γιατί...

...δικαιούμαι κι εγώ να έχω μια βιλάρα με πισίνα και τζακούζι στην Μύκονο και να ασχολούμαι με την πολιτική από χόμπι γιατί έχω λύσει όλα τα προβλήματα της ζωής μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: