14/12/08

ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ <<ΠΕΛΑΣΓΟΣ>>

Αγαπητοί φίλοι,
Την Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008, του Αγίου Ελευθερίου, είχα προγραμματίσει να πραγματοποιήσω τα εγκαίνια του βιβλιοπωλείου μου, 6 μήνες μετά από την ολοσχερή καταστροφή που υποστήκαμε από την επίθεση ανελεύθερων ατόμων στις 5 Ιουνίου. Πιστεύω στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ των ιδεών γι’ αυτό διάλεξα την ημέρα του Αγίου Ελευθερίου.
Ο κύριος λόγος για τα εγκαίνια αυτά ήταν για να μπορέσω να πω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους εκείνους που στάθηκαν τους 6 αυτούς δύσκολους μήνες στο πλευρό μου. Για τον λόγω αυτό ονόμασα το βιβλιοπωλείο «Η αλληλεγγύη των φίλων».
Η πρωτόγνωρη κοινωνική αναταραχή των τελευταίων ημερών, δεν μου επιτρέπει να θέσω σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα όλων εκείνων των καλών φίλων και ελευθέρων πολιτών που θα ερχόντουσαν, παρά τους κινδύνους, να χαρούν μαζί μου, τον καλό και τίμιο αγώνα.
Για τον λόγο αυτό, δεν θα γίνουν τα εγκαίνια. Τους φίλους μου θα τους τιμήσω με την ΠΙΣΤΗ μου.

Ιωάννης Χρ. Γιαννάκενας

Δεν υπάρχουν σχόλια: