27/6/09

Ενας καταπτιστος λιβελος απο το κομμα λιγο απο ολα... Δεξια κεντρο αριστερα οπου μας βολευει...

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ. ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ " ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ"


Φίλτατοι , κουρασμένοι απο " ιστορίες με κονσερβοκούτια" και "ιστούς της αράχνης" ...

Το ακόλουθο κάπως " αιρετικό" άρθρο, θα το βρήτε μόνον εδώ....

Αυτά.

ΑΡΙΣΤΕΡΑ ( ΒΕΛΑΚΙ...)--- ΔΕΞΙΑ ( ΒΕΛΑΚΙ...)


Σκέψεις για τις σχέσεις και κριτική
του ΛΑ.Ο.Σ. προς τις πολλές «Αριστερές»…

Το άλμα του ΛΑ.Ο.Σ. στις τελευταίες ευρωεκλογές προέρχεται σε μεγάλο βαθμό από δυσαρεστημένους ψηφοφόρους της «Λαϊκής Δεξιάς». Αλλά όχι μόνον από εκεί...
Το Κόμμα μας φαίνεται να ψήφισαν και πολίτες από το χώρο του πατριωτικού «αριστερού» ΠΑΣΟΚ, αλλά και κάποιοι από το χώρο της Κομμουνιστικής κυρίως Αριστεράς.
Η στήλη( η, αν θέλετε, το blog...) έχει την άποψη –ίσως όχι πλειοψηφική μέσα στο Κόμμα, αλλά ελπίζω όχι και μοναχική…– ότι από την στιγμή που ο ΛΑ.Ο.Σ. απευθύνεται στις λαϊκές τάξεις και στρώματα, στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες και αγρότες και στους νεόπτωχους των πόλεων, αναγκαστικά θα συναντάται εκεί και θα βρίσκει μπροστά του οπαδούς διαφόρων εκδοχών της Αριστεράς.
Γι’ αυτό το λόγο, θα πρέπει να έχει μια συνθετη πολιτική σχέσεων και κριτικής προς τις διάφορες αυτές εκδοχές της Αριστεράς...
Γιατί η Αριστερά δεν είναι ενιαία, και επομένως η πολιτική μας απέναντί της θα πρέπει να είναι εξίσου σύνθετη και πολύπλοκη με την εικόνα που αυτή παρουσιάζει.
«Τσουβαλιάσματα» και συνολικές απορρίψεις ή επιθέσεις γενικού χαρακτήρα μάλλον θα αναδείκνυαν ελλιπή γνώση και κατανόηση από το ΛΑ.Ο.Σ. των πολιτικών υποκειμένων που αντιμετωπίζει, καθώς και των ταξικών αναφορών και συσχετίσεων που εκφράζουν αυτά τα υποκείμενα και των –με αργούς έστω ρυθμούς– αλλαγών στο εσωτερικό τους.
Άποψη μας είναι ότι ο ΛΑ.Ο.Σ., με τη σύνθετη και συνθέτουσα πολιτική του, θα πρέπει να κάνει τους απαραίτητους διαχωρισμούς και διακρίσεις στάσης απέναντι στο τμήμα της Ελληνικής κοινωνίας που απαρτίζει την Αριστερά.
Έτσι, για παράδειγμα, η σχέση μας με το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας, το ισχυρότερο πολιτικό υποκείμενο της Αριστεράς σήμερα, θα πρέπει –κατά την άποψή μας– να είναι σχέση κριτικής–συνεργασίας (σε ότι ποσοστά οι κατά περίπτωση συνθήκες επιβάλλουν).
Η κριτική πρέπει να είναι αυστηρή. Αλλά να γίνεται χωρίς ύβρεις και παρωχημένους αντικομμουνισμούς εμφυλιακού χαρακτήρα, ή συνεχείς αναφορές στο πως χαρακτήρισε ο Ζαχαριάδης το Βαφειάδη, ή τι είπε πριν 50 χρόνια ο Βλαντάς για το Φλωράκη, που ούτε κατανοητά είναι πλέον από το παραγωγικό κομμάτι των λαϊκών τάξεων (25-45 ετών), ούτε φαίνεται να ενδιαφέρουν σήμερα( παρόλο που εμεις γνωρίζουμε και μελετούμε τα σχετικά Κομματικά τους τεκμήρια).

Μην ξεχνάμε ότι το ΚΚΕ κάνει σήμερα αρκετά σημαντικά λάθη πολιτικής, στρατηγικής, τακτικής και λογικής (π.χ. το θέμα των Κομματικών του Επιχειρήσεων), ώστε να μη χρειάζεται προσφυγή σε «παλιά κουλούρια»,που μάλλον θα αποσπάσει λιγότερους οπαδούς του από όσους θα συσπειρώσει γύρω της εναντίον των «κατηγόρων» της, εμποδίζοντας ίσως έτσι την πρόσβαση μας στα λαϊκά στρώματα.

Αφ ετέρου, σήμερα το ΚΚΕ είναι το μόνο συνεπώς αντινεοταξικό Κόμμα στην Ελλάδα, πλην ΛΑ.Ο.Σ.

Εχει σαφείς σχέσεις και δύναμη-εστω στατική- με τα λαικά στρώματα, ενώ τελευταία κάνει κάποια δειλά βήματα και προς πιο « πατριωτικές θέσεις» και προς πιο «σύγχρονο» λόγο .

Επομένως, με μια πολιτική συμμαχιών-απαραιτητη για κάθε Κόμμα που στοχεύει στην εξουσία, συνεργασία /σύμπτωση απόψεων με το ΚΚΕ, ( η μ οποιο Τμήμα του ειναι κοντύτερα σ εμάς , μετα κι απο πιθανές εσωκομματικές εξελίξεις εκει- σε τρια χρόνια θαχουν το 19 0 Συνεδριο...) ) -κατά περίπτωση, χωρίς αυτό να σημαίνει «διαρκή κοινή πλατφόρμα»– θα υπάρξει και θα χρειαστεί ούτως ή άλλως αργότερα, στην πράξη-εστω μεσα κι από μια δύσκολη, μακριά και γεμάτη αντιφάσεις πορεία- όταν «ο Αμερικάνος», η Νέα Τάξη Πραγμάτων και το διεθνές και ντόπιο Κεφάλαιο θα επιδιώξουν να αποτρέψουν κάθε προσπάθεια για Εθνική ανεξαρτησία και για πρακτικά φιλολαϊκά μέτρα.

Η μη ψήφιση από τον ΛΑ.Ο.Σ. του ψηφίσματος για την κοινή καταδίκη-σαν ταυτόσημων- του ναζισμού και του κομμουνισμού στο Ευρωκοινοβούλιο-που έφεραν με πρόταση τους τα Αμερικανόδουλα σήμερα τέως κομμουνιστικά Βαλτικά Κράτη , και η – με διαφορά μίας μέρας- κινητοποίηση ενάντια στη Συνεδρίαση της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ στη Βουλιαγμένη προ μηνός αποκλειστικά και μόνο του ΠΑΜΕ ( ΚΚΕ) και της Νεολαίας ΛΑ.Ο.Σ., αποτελεί ένα πρώτο μικρό δείγμα ότι υπάρχουν –και θα θα αναφανούν περιοχές συμφωνίας και σύμπτωσης μεταξύ των δύο χώρων.


Ύβρεις και χαρακτηρισμοί του ΚΚΕ εναντίον του ΛΑ.Ο.Σ. ας μας αφήνουν-μέχρις ενός σημείου- αδιάφορους. Σήμερα είμαστε εμείς «καβάλα» στη δυναμική των λαϊκών μαζών προς το μέρος μας. Γι’ αυτό ας τους αφήσουμε στη θλίψη τους, με μια Ορθόδοξη Χριστιανική ανωτερότητα του " στρεψον και την αλλην παρειάν" ( μεχρις ενός σημείου βέβαια, και απο κει και πέρα χρησιμοποιώντας όλα τα νόμιμα μέσα άμυνας...) επιμένοντας στο «Όλους εμάς μας ενώνει η Ελλάδα»( κι αυτούς μέσα...) …
Από τις άλλες περιοχές της Αριστεράς:
Με το διαλυόμενο ΣΥ–Ν–ΡΙΖΑ μόνο 100% πολεμική μπορούμε να έχουμε, μια και είναι το πιο «κουκουλοφόρο» Νεοταξικό και «δεξιόστροφο» ελιτίστικο κομμάτι που ούτε καν Αριστερά δεν μπορεί να λέγεται....
Καλές ιδέες και κατά περίπτωση συμπτώσεις με μας –αλλά και δικές μας επιδράσεις σ’ αυτούς– μπορούμε να σκεφτούμε με ορισμένες θέσεις Τροτσκιστών (ιδίως στα θέματα της λαθρομετανάστευσης) και τέως Μαοϊκών, καθώς και με οπαδούς των Αριστερών Κινημάτων της Λατινικής Αμερικής που εμπνέονται όλοι από το παράδειγμα του Τσε Γκεβάρα.
Οι σύνθετες καταστάσεις απαιτούν σύνθετες και συνθέτουσες ικανότητες και προσεγγίσεις.
Ο ΛΑ.Ο.Σ. μπορεί και πρέπει να αποδείξει ότι δεν έχει αγκυλώσεις και προς εκείνο το δυναμικό και «διαβασμένο» 15% της Ελληνικής κοινωνίας που ψηφίζει Αριστερά, μπροστά στους δύσκολους καιρούς που έρχονται για την Πατρίδα μας...

24/6/09

Μετά τη Χανουκά και σε εκδήλωση για το Ε.Α.Μ. - ΕΛ.Α.Σ πηγαίνουν τα στελέχη του ΛΑ.Ο.Σ

Το είδαμε κι αυτό.
Μη ξεχάσουν μόνο στη Καλλιρόης να στείλουν αντιπρόσωπο να τιμήσουν τον καπετάν- Γιώτη(Φλωράκη)

Σε εκδηλώσεις που διοργάνωσε ο δήμος Νέσσωνος για τον εορτασμό της μάχη της Σπηλιάς που έδωσε το 1944 το ΕΑΜ ΕΛΑΣ συμμετείχε το στέλεχος του ΛΑ.Ο.Σ Ελένη Αξιόγλου τη Κυριακή που μας πέρασε.
Για την εκδήλωση αυτή μάλιστα είχαν αναχωρίσει πούλμαν από τη Λάρισα για να μεταφέρουν τα πρόβατα του σταλινικού μαντριού και βέβαια είχε γίνει η ανάλογη προβολή από το Ριζοσπάστη.

Η Ελένη Αξιόγλου, δικηγόρος, ήταν επί πολλά χρόνια στέλεχος της Ν.Δ. Προσχώρησε στον ΛΑ.Ο.Σ. μόλις 3 εβδομάδες πριν τις εθνικές εκλογές του Σεπτεμβρίου του 2007, επειδή η Ν.Δ. αρνήθηκε να την συμπεριλάβει στη λίστα των υποψηφίων της για το Νομό Λάρισας. Στις πρόσφατες Ευρωεκλογές ήταν υποψήφια ευρωβουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ. και μάλιστα στην 9η θέση.

Άραγε η κ. Αξιόγλου θα παραστεί στις εκδηλώσεις για τη μάχη των οχυρών Μεταξά ή σε αυτές που γίνονται για το τέλος του εμφυλίου στο Γράμμο και στο Βίτσι;
Η απάντηση είναι εκ των προτέρων γνωστή...

Πηγη: Εγερση

14/6/09

Εχει και εθνικιστες και ιδεολογους ο Καρατζαφερης στο κομμα...

Η ΠΡΩΤΗ ΜΑΧΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΚΟΥΡΙΑΝΝΙΔΗΣ VS ΣΑΧΙΝΙΔΗ

Χαμός την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009 στο Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης. Η αντιπαράθεση του νέου δημοτικού συμβούλου του ΛΑΟΣ, Γιάννη Κουριαννίδη, με τον σύμβουλο του ΚΚΕ, Αγάπιο Σαχίνη, σίγουρα θα μείνει για πολύ καιρό χαραγμένη στη μνήμη όλων όσοι την έζησαν! Όλα ξεκίνησαν όταν ο Κουριαννίδης κατέθεσε πρόταση στο Δημοτικό Συμβούλιο, να δώσει σε δρόμο της Θεσσαλονίκης το όνομα του στρατιωτικού και μετέπειτα πολιτικού ηγέτη της ΕΟΚΑ, του στρατηγού Γεωργίου Γρίβα – Διγενή. «Είναι ντροπή», είπε ο Κουριαννίδης, «μία πόλη όπως η Θεσσαλονίκη, να μην τιμά τη μεγάλη αυτή προσωπικότητα της σύγχρονης ιστορίας του Ελληνισμού, που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην ανεξαρτησία της μεγαλονήσου. Μάλιστα, υπάρχει η πληροφορία ότι ο Γρίβας ήταν γραμμένος στα μητρώα του Δήμου Θεσσαλονίκης, κατόπιν επιθυμίας του ιδίου εν ζωή. Σε ανάλογο παλαιότερο αίτημα της Κυπριακής Εστίας Θεσσαλονίκης (επί θητείας ακόμη του πρώην δημάρχου κ. Κοσμόπουλου), οι άνθρωποί της είχαν λάβει την υπόσχεση ότι το αίτημά τους θα υλοποιηθεί, αλλά ακόμη ... περιμένουν». Η τοποθέτηση αυτή του Κουριαννίδη προκάλεσε την αντίδραση τόσο του Σαχίνη όσο και του κ. Μηταφίδη (ΣΥΡΙΖΑ), που τον διέκοψαν με φωνές, αλλά ο Κουριαννίδης τους απάντησε ότι πρέπει επιτέλους να αρχίσουν να ακούν και διαφορετικές φωνές στο Δ.Σ. Η κατάσταση οξύνθηκε περαιτέρω, όταν ο Κουριαννίδης καυτηρίασε τη στάση του Αγ. Σαχίνη, που αντί να περιοριστεί στην ουσία συζήτησης σχετικά με την μετακίνηση ενός παρεκκλησίου του ναού της Παναγούδας, που εμπόδιζε την κίνηση των πεζών, άρχισε να αναλίσκεται σε «ηθικολογίες», που αφορούσαν «την τακτική της Εκκλησίας να στήνει παντού παγκάρια», λέγοντας ότι «καμμία βυζαντινή εκκλησία της Θεσσαλονίκης δεν είχε παγκάρι», ενώ έφτασε στο σημείο μίας πρωτοφανούς αήθους επιθέσεως προσωπικά προς τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο! Ο Κουριαννίδης επεσήμανε ότι οι δημοτικοί σύμβουλοι δεν πρέπει να χρησιμοποιούν το αξίωμα και τη θέση τους για φτηνή προπαγάνδα και στείρα επίθεση σε θεσμούς και πρόσωπα και εσωτερική κομματική κατανάλωση. «Την Εκκλησία θα την κρίνουν οι πιστοί της», τόνισε. «Εξάλλου, ο οβολός στο παγκάρι είναι προαιρετικός, σε αντίθεση με την αφαίμαξη που υφίσταται ο ελληνικός λαός από τα χρήματα των φόρων που πληρώνει για την χρηματοδότηση των κομμάτων. Γι’ αυτό κανείς δεν τον ρώτησε. Τουλάχιστον, ας ακολουθούσαν όλοι το παράδειγμα του Γιώργου Καρατζαφέρη, που μεσούσης της οικονομικής κρίσης, κατέθεσε 1.000.000 ευρώ στο ταμείο κατά της φτώχειας. Και πρώτ’ από όλους αυτοί που αρνούνται πεισματικά εδώ και χρόνια έλεγχο των οικονομικών του κόμματός τους». Ο Σαχίνης εξεμάνη και άρχισε ένα παραλήρημα: «Αυτό θέλεις, να κλείσουν τα κόμματα. Να βάλετε την Ελλάδα στο γύψο! Τα ζήσαμε αυτά. Γι’ αυτό θέλεις οδό Γρίβα (!!!)». Η απάντηση του Κουριαννίδη πληρωμένη: «Δεν δέχομαι μαθήματα δημοκρατίας από εσένα κύριε Σαχίνη, που εκφράζεις μια ιδεολογία που έβαλε στον γύψο για πολλές δεκαετίες τη μισή ανθρωπότητα. Η εξαθλίωση των χωρών αυτών έχει τα αποτελέσματα που όλοι μας βιώνουμε σήμερα». «Εμείς αγωνιστήκαμε για να μιλάτε ελεύθερα σήμερα και να λέτε ό,τι θέλετε», συνέχισε ο Σαχίνης, για να εισπράξει τη νέα απάντηση του Κουριαννίδη: «Ο άνθρωπος γεννιέται ελεύθερος, κ. Σαχίνη. Κάποιοι άλλοι φροντίζουν να τον καταντήσουν σκλάβο με τις ιδέες και τις πρακτικές τους». Κάπου εκεί ο Σαχίνης αποχώρησε ... κατακόκκινος! Απολαυστικές στιγμές, που η παρουσία του Γιάννη Κουριαννίδη στο Δημοτικό Συμβούλιο της Θεσσαλονίκης υπόσχεται ότι θα συνεχιστούν!...